مطالب وبلاگ

خط تولید بشکه فلزی قیر و روغن

خط تولید بشکه فلزی

خط کامل تولید درام فولادی

شرکت پتروصدرا  کارخانه تولید درام و سطل فولادی را برای ذخیره سازی مواد غذایی و غیرغذایی عرضه می کنیم.
این که آیا شما درام های فولادی را برای فرآوری مواد غذایی، دارویی، پتروشیمی یا هر نوع شرکت دیگری تولید می کنید،
به یک خط تولید با کارایی بالا نیاز دارید که بهره وری خوب و پرداخت با کیفیت بالا را تضمین کند. ما می توانیم طیف گسترده ای از خطوط تولید درام فولادی را ارائه کنیم
که حتی خاص ترین نیازهای شما را برآورده می کند و بالاترین استانداردهای کیفیت را برآورده می کند.(خط تولید بشکه فلزی)

تعریف خط تولید بشکه فلزی

خط تولید درام فولادی شامل ماشین آلاتی است که درام فولادی را تولید می کند. با این ماشین ها می توان تمام فرآیندهای تولید درام فولادی را انجام داد. محصولات به صورت ماشین آلات، خطوط تولید و کارخانه های تولید کامل طراحی می شوند. ماشین آلات همچنین می تواند در خطوط تولید مختلف استفاده شود. خطوط تولید ما می تواند انواع درام های فولادی را در ظرفیت های مختلف تولید کند و بنا به درخواست مشتری قابل سفارشی سازی باشد. شرکت پتروصدرا تمامی این موارد را با بهترین متریال و تحت نظر مهندسان مجرب برای کارفرمایان ارائه میدهد .

خط تولید درام فولادی استاندارد شامل قطعات زیر است:

خطوط  آماده سازی مواد؛
بدنه بشکه فولادی
تولید کف بشکه و درب بشکه
آب بندی و نقاشی Bareel
طبق درخواست شما آماده عرضه کل خط به صورت کلید در دست یا خطوط مجزا یا حتی تک ماشین هستیم.

ساخت درام ها

بدنه درام ها به صورت طولی درز جوش داده می شود. انتهای آن با ترکیب درزگیر مخصوص پوشانده می شود. بدنه و انتهای آن با درز سه گانه (گرد) دوخته می شود. دو مهره غلتان و/یا راه راه روی بدنه وجود خواهد داشت. نمای بیرونی درام ها با مینای خشک بدون هوای گرم رنگ شده است. نوار مرکزی و انتهای آن می توانند با رنگی متفاوت از بدنه رنگ آمیزی شوند.

آماده سازی مواد این خط شامل دیکویلر، فیدر صاف کننده و خط برش به طول می باشد. ما در این مرحله یک ماده ورق خالی را مستقیماً از سیم پیچ بدست می آوریم.
تشکیل بدنه بشکه فولادی. بخش اصلی این خط عبارتند از دستگاه فلنجینگ، دستگاه منجوق عمودی و واحد درز درام.
تولید کف بشکه و درب بشکه. قسمتی از خط انتهای درام و درب ها را از مواد ورق تولید می کند.
آب بندی و نقاشی Bareel. خط با فرآیند نقاشی به پایان می رسد. متناوباً، می‌توانیم طبق نیاز مشتری، کوره پخت را نیز اضافه کنیم.
طبق درخواست شما آماده عرضه کل خط به صورت کلید در دست یا خطوط مجزا یا حتی تک ماشین هستیم.

خط تولید بشکه فلزی شرکت پترو صدرا

خط تولید بشکه فلزی قیر

انواع طبل خط تولید بشکه فلزی

خطوط تولید درام فولادی ما قادر به تولید درام های فولادی استاندارد Tight Head (مطابق با EN 210) و استاندارد Open Top (مطابق با EN 209) است. تولید سطل تنگ 60 لیتری و سطل روباز نیز در همین خط امکان پذیر است.

دستگاه جوش درام فولادی
راه راه و مهره زنی درام فولادی
تست نشتی هوا درام فولادی
ساخت درام ها: بدنه درام ها به صورت طولی درز جوش داده می شود. انتهای آن با ترکیب درزگیر مخصوص پوشانده می شود. بدنه و انتهای آن با درز سه گانه (گرد) دوخته می شود. دو مهره غلتان و/یا راه راه روی بدنه وجود خواهد داشت. نمای بیرونی درام ها با مینای خشک بدون هوای گرم رنگ شده است. نوار مرکزی و انتهای آن می توانند با رنگی متفاوت از بدنه رنگ آمیزی شوند.(خط تولید بشکه فلزی)

طبل سر محکم

درام های سر محکم برای حمل مایعات با ویسکوزیته پایین مانند آب ایده آل هستند. این درام‌های فولادی سر محکم دارای رویه بسته با درب هستند که قابل جدا شدن نیست. اتصالات، که معمولا در بالای درام قرار دارند، دسترسی به محصول داخل آن را فراهم می کنند.
درام ها بر اساس استاندارد EN ISO 15750 Part 2 یا DIN EN ISO 15750 Part 2 ساخته می شوند.

مدل  سر باز دارای یک پوشش کاملا جداشدنی است.

مدل درام های روباز برای پر کردن کالاهایی که نیاز به هم زدن دارند یا در مواقعی که نیاز به کار سریع بدون نیاز به ریختن وجود دارد استفاده می شود.

دستگاه ساخت درام فولادی مخروطی

بشکه های مخروطی با ظرفیت 200 لیتر و 215 لیتر معمولاً در کارخانه های کنسرو سس گوجه فرنگی استفاده می شود که هزینه حمل و نقل پایینی دارد. خط تولید درام های فولادی مخروطی شامل دستگاه انبساط درام های مخروطی فولادی و سری دستگاه های بشکه سازی بسته بندی می باشد.

خط تولید بشکه قیر فولادی

بشکه های آسفالتی که مخصوص حمل آسفالت طراحی شده اند، یکبار مصرف هستند. خط تولید بشکه آسفالت مجهز به دستگاه مهره زنی، دستگاه راه راه (W Rib) و سری دستگاه های درام سازی بسته بندی می باشد.

تجهیزات تولید درام فولادی با سرعت بالا

خط تولید بشکه فولادی با سرعت بالا قادر به تولید بیش از هشت بشکه در دقیقه است که تولید سالانه بالایی را تضمین می کند. خط تولید بشکه فولادی با سرعت بالا عمدتاً در کارخانه های مدرن استفاده می شود.
با هزینه نیروی کار کمتر و سرمایه گذاری یکباره، خط تولید بشکه فولادی به یکی از تجهیزات بشکه سازی فولادی در کلاس جهانی تبدیل شده است.

خط تولید بشکه فلزی اجرا توسط شرکت پترو صدرا

 سرعت خط تولید بشکه فلزی

خط تولید درام فولادی با سرعت پایین 1-2 درام فولادی در دقیقه تولید می کند. با ساختار تجهیزات ساده، عملیات راحت و هزینه های نگهداری کم، به تجهیزات تولید درام فولادی با هزینه های سرمایه گذاری کم تبدیل شده است.

تجهیزات کمکی خط تولید بشکه فلزی

تجهیزات مرتبط شامل دستگاه جوشکاری درز بشکه، خط پرس نابجایی باز کردن و صاف کردن CNC، دستگاه لبه فرز تغذیه، دستگاه کاهش دهنده درام فولادی، دستگاه تمیزکننده خودکار داخل بشکه برای درام فولادی، دستگاه تمیزکننده خودکار برای ورق بدنه بشکه فولادی، دستگاه تمیز کننده بیرونی خودرو برای بشکه فلزی، دستگاه چاپ حرارتی درام فولادی با تمیزی بالا، دستگاه چاپ روی صفحه، دستگاه حلقه پیچ درام فولادی سر باز، دستگاه ساخت شمع درام فولادی.

محصولات درام فولادی و قالب برای تجهیزات بشکه سازی

شرکت پتروصدرا  قادر به تهیه انواع بشکه های فولادی، قطعات درام های فولادی و قالب ها است:
بشکه های فولادی: درام فولادی بسته، درام فولادی باز، درام آسفالت، بشکه مخروطی و غیره.
قطعات درام های فولادی: ورق های بدنه بشکه، درب های بالا و پایین بشکه، شاخه های درام، حلقه های بشکه باز و غیره.
دستگاه های شکل دهی بشکه های فولادی: قالب پوشش بالایی، قالب پوشش پایین، قالب درام بانگ پلاگین خط تولید پلاگین بشکه درام بسته، دستگاه پیچش لبه، غلتک های شکل دهی برای درام فولادی، غلتک موج دار و غیره.

پشتیبانی فنی برای مشتریان
1. راه حل های امکان پذیر برای شرکت تولید درام جدید.
ما با سالها تجربه تولید، قادر به ارائه داده های دقیق و معتبر از جمله برآورد هزینه، تجزیه و تحلیل مالی، انتخاب محل کارخانه، طراحی بهینه فرآیند فنی تولید درام فولادی و غیره هستیم.

2. پشتیبانی فنی از تولید کننده موجود درام فولادی
حجم زیادی از نیروی کار و منابع مادی در بهبود کیفیت، کاهش هزینه تولید، ایجاد محصول جدید و ارتقاء فناوری برای مشتریان به کار گرفته شده است. ما خوشحالیم که دستاوردهایی را که در این زمینه به دست آورده ایم به اشتراک می گذاریم.

3. تجهیزات تولید درام با کیفیت با قیمت رقابتی
ما در سال‌های اخیر ماشین‌سازی درام فولادی را با توجه به خروجی‌ها و مقیاس‌های سرمایه‌گذاری مختلف توسعه داده‌ایم، که عامل مرجع مهمی است که بهینه‌سازی شده و در برنامه‌های پردازش متنوع ترکیب می‌شود.

تو.لید بشکه فلزی

ویژگی ها

این محصول با مزایای ساختار ساده، بهره برداری راحت، هزینه کم، هزینه نگهداری کمتر و کاربرد عالی، قادر به ساخت انواع درام های فولادی با ظرفیت 180 تا 220 لیتر می باشد.

ما همچنین پوشش تمام شده بالا و پایین و ورق بدنه درام را با کیفیت بالا اما قیمت رقابتی عرضه می کنیم.

انواع قالب های قطعات کمکی که برای خط تولید بشکه فولادی ضروری هستند مانند قالب های روکش بالا و پایین، پرکننده روغن، دهانه تنفس پذیر روکش زیرین و غیره عرضه می شود.

علاوه بر این، درام ما در انواع مختلف از جمله نوع گالوانیزه، نوع رنگ آمیزی در رنگ های سفارشی، نوع رنگ آمیزی زیر پوشش دار با رویه باز و رویه ثابت و غیره متفاوت است.

در این زمینه خدمات زیر بر اساس نوع پروژه و نیاز کارفرمایان محترم قابل ارائه می باشد

انتخاب و انتقال به روزترین و جدید ترین تکنولوژی در جهت طراحی و انتخاب ماشین آلات ،تجهیزات و خطوط تولید
طراحی اولیه خطوط تولید بر اساس ظرفیتهای مورد نظر متناسب با امکانات و ابعاد کارخانه
مشاوره در زمینه طراحی ابعاد و تعداد سالن های تولید ، انبارها و سایر واحدهای وابسته به تولید
طراحی و مشاوره در انتخاب ابعاد سالن های تولیدی جهت جانمایی بهینه خط تولید و تجهیزات مربوطه
طراحی LAYOUT خط و تجهیزات
ساخت به روزترین دستگاهها و تجهیزات مورد نیاز بر اساس آخرین استانداردهای مورد نیاز توسط متخصصین شرکت پتروصدرا 
برآورد نیروی انسانی مورد نیاز قسمتهای مختلف
آموزشهای لازم جهت چگونگی تولید اولیه و روشهای استفاده بهینه از دستگاهها و تجهیزات

شرکت پتروصدرا خدمات زیر را به مشتریان ارائه  میدهد:

1.طراحی خط تولید بشکه فلزی با توجه به مکان مورد نظر پیشنهادی توسط شما

2.فراهم نمودن مواد و لوازم  ضروری  و مورد نیاز اولیه با قیمتهای مناسب و برندهاتی معتبر برای راه اندازی خط تولید

3.ارائه و پیشنهاد منابع نیروی انسانی برای خط تولید

4.ارائه پشتیبانی فنی و مدام العمر برای تولید به منظور استفاده بهینه

با توجه به اصل اشتراک ریسک و اشتراک منافع، شرکت ما مایل به همکاری با کارخانه ها یا افرادی است که قصد دارند در صنعت بشکه سازی فعالیت کنند. فلسفه همکاری ما این است: کیفیت، صداقت، و برد-برد.

شرکت پترو صدرا، با سابقه چندین ساله در زمینه طراحی، و راه اندازی خطوط تولید بشکه فلزی  یکی از معتبرترین و پیشروترین شرکت‌ها در این صنعت به شمار می‌رود.

این شرکت با استفاده از تجهیزات مدرن و تکنولوژی‌های پیشرفته، طیف وسیعی از دستگاه‌های خط تولید بشکه فلزی  را برای کاربردهای مختلف در صنایع گوناگون  ارائه می‌دهد.

پترو صدرا، با ارائه انواع دستگاه های مورد نیاز خط تولید بشکه فلزی  با کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش عالی، به عنوان انتخابی مطمئن برای صنایع مختلف شناخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *