مطالب وبلاگ

خط تولید بشکه فلزی_آشنایی با طرح توجیهی خط تولید بشکه فلزی

خط تولید بشکه فلزی

شرکت پتروصدرا 

شرکت پتروصدرا  کارخانه تولید بشکه و سطل فولادی را برای ذخیره سازی مواد غذایی و غیرغذایی و صنایع دکور سازی عرضه می کند.
این که آیا شما بشکه های فولادی را برای فرآوری مواد غذایی، دارویی، پتروشیمی یا هر نوع شرکت دیگری تولید می کنید؟
به یک خط تولید با کارایی بالا نیاز دارید که بهره وری خوب و پرداخت با کیفیت بالا را تضمین کند. ما می توانیم طیف گسترده ای از خطوط تولید بشکه فولادی را ارائه کنیم.
که حتی خاص ترین نیازهای شما را برآورده می کند و بالاترین استانداردهای کیفیت را برآورده می کند.(خط تولید بشکه فلزی_آشنایی با طرح توجیهی خط تولید بشکه فلزی)

اگر برای راه اندازی کسب و کار خود نیاز به طرح توجیهی و دریافت تسهیلات از بخش دولتی را دارید احتیباج به یک برنامه درست و اصولی و طرح جامع و کامل برای راه اندازی خط تولید بشکه فلزی دارید شرکت پتروصدرا در این زمینه میتواند تمام نیازهای شما کارفرمای محترم را برآورده کند .

کاربردهای بشکه فلزی

یکی از کاربردهای مهم آنها، استفاده در صنایع مختلفی مانند صنعت نفت و گاز، شیمیایی، غذایی و حتی ساخت و ساز است. بشکه‌های فلزی با اعمال تغییرات و تجهیزات مناسب، می‌توانند به عنوان مخازن مایعات، مخازن حمل و نقل، یا حتی قطعات مورد استفاده در ساختمان‌ها به کار روند.

انواع بشکه‌ فلزی

همان‌طور که اشاره شد، بشکه فلزی به منظور کاربری‌های مختلف، به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند؛ که عبارتند از:

۱. استوانه‌ای در بسته

۲. استوانه‌ای در باز (دینکی)

۳. مخروطی

1. بشکه‌ استوانه‌ای در بسته

این بشکه‌ها وزن‌ها و ضخامت‌های متفاوتی دارند. گنجایش آن‌ها بین ۲۲۰ تا ۲۴۰ لیتر است؛ که جهت حمل و نقل و حفظ مایعات را طبق استاندارد بین المللی iso 15750 1, 11 , 111 part‌ ساخته می‌شوند. از این محصول برای دی سولفید کربن و موادی که آزمون بخار فشار مایعات ندارد، استفاده نمی‌شود.(خط تولید بشکه فلزی_آشنایی با طرح توجیهی خط تولید بشکه فلزی)

2. بشکه‌ استوانه‌ای در باز

این نوع بشکه به منظور نقل و انتقال و نگهداری مواد جامدی مانند مواد شیمیایی، معدنی، مواد غذایی و انواع گریس و مواد دارویی کاربرد دارند. این بشکه‌ها طبق استاندارد بین المللی 111، 11، 1 part  iso 15750 و در وزن‌ها و ضخامت‌های مختلف تولید می‌شوند. حجم این ظروف در حدود ۲۲۰ تا ۲۴۰ لیتر است.

بشکه‌های استوانه‌ای در باز، درب رینگی همراه با چفت پلمپ (صلیب) دارند که قابلیت مهر و موم شدن به آن می‌دهد. انتخاب نوع رنگ و شمایل پوشش درونی و بیرونی بشکه‌ها، متناسب با مواد که قرار است وارد آن شود، برعهده مشتری است.
این بشکه‌ها با رنگ مخصوص صادرات کنسانتره با کیسه‌های آلومینیومی‌و پلی اتیلن هستند. نوعی دیگری از این بشکه که به Iso cintainel معروف است، برای صادرات به کار گرفته می‌شوند. چینش این بشکه‌ها به صورت ۸۰  عدد در دو ردیف کانتینرهای ۲۰ فوتی است.

3. بشکه‌ مخروطی در باز

این نوع از بشکه‌ فلزی در حجم‌ و ظرفیت ۳۵ تا ۲۱۰ لیتر به منظور تسهیل نگهداری و حمل و نقل مواد جامد شیمیایی، معدنی، پتروشیمی، گریس و… طبق استانداردهای بین‌المللی ساخته می‌شوند. این نوع بسته بندی نمونه‌ای بهینه برای صنایع مختلف به شمار می‌رود.

تمامی‌بشکه‌های مخروطی دارای درب رینگی با دستگیره‌‌ای اهرمی‌ با چفت قابل مهر و موم هستند. بشکه‌هایی با گنجایش ۳۵ تا ۷۰ لیتری برای سهولت انتقال، دارای ۲ دستگیرة بغل گشواره‌ای هم هستند. انواع و گنجایش‌های متفاوتی از این بشکه‌ها در در دسترس مشتریان قرار دارد.

در نوعی دیگر از تقسیم بندی، انواع بشکه‌های فلزی را از نظر تنوع به دسته‌های استاندارد، فلزی قیری، مواد غذایی، فلزی کوچک دسته بندی می‌کنند.

 

خط تولید بشکه

مزایای استفاده از بشکه فلزی

این بشکه‌ها به دلیل خصوصیات ویژه، از مهم ترین و پرکاربردترین ابزار جهت حمل و نقل مواد شیمایی و نفتی (آتش‌زا) هستند. از جمله این مزیت‌ها عبارتند از:

۱. مقاومت و استحکام بالا برای حفظ مواد به مدت طولانی (مقاوم در برابر نوسانات دمایی، حرارتی، رطوبتی و فشار)

۲. ضریب اطمینان بالا به منظور پایداری مواد و محصولات (حفاظت در مقابل اشعة ماوراء بنفش خورشید)

۳. ایمنی بالا و مناسب برای حمل و جا به جایی مواد آتش‌زا (خاصیت ضد آتش بشکه‌ها)

از دیگر مزایای این بشکه‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • “استاندارد” بودن در سراسر جهان
  • سهولت جابه‌جایی و جایگیری در کانتینر(در یک کانتینر استاندارد، ۴ بشکه درهر ردیف و ۸۰ بشکه در هر ستون آن بارگیری می‌گردد)
  • ظاهری زیبا و چشم نواز برای تبلیغ برندها و محصولات
  • قابلیت استفاده چند باره و “طبیعت دوست” بودن

استفاده از بشکه فلزی در صنعت دکوراسیون

استفاده از بشکه های فلزی امروزه خیلی مورد توجه قرار گرفته در صنعت مبلمان یا دکوراسیون برای منزل ؛ فروشگاه ؛رستورانها ؛کافی شاپ و غیره

بشکه فلزی دکوری، شاید در نگاه اول هیچ شباهتی به شکل اولیه خود نداشته باشد. زیرا شما از یک شی که همیشه  موارد استفاده دیگریب داشته یک اثر هنری زیبا و به یاد ماندنی خلق میکنید .

 

تعریف خط تولید بشکه فلزی

خط تولید بشکه فولادی شامل ماشین آلاتی است که بشکه فولادی را تولید می کند. با این ماشین ها می توان تمام فرآیندهای تولید بشکه های  فولادی را انجام داد. محصولات به صورت ماشین آلات، خطوط تولید و کارخانه های تولید کامل طراحی می شوند. ماشین آلات همچنین می تواند در خطوط تولید مختلف استفاده شود. خطوط تولید ما می تواند انواع بشکه فولادی را در ظرفیت های مختلف تولید کند و بنا به درخواست مشتری قابل سفارشی سازی باشد. شرکت پتروصدرا تمامی این موارد را با بهترین متریال و تحت نظر مهندسان مجرب برای کارفرمایان ارائه میدهد .

 

تجهیزات کمکی خط تولید بشکه فلزی

تجهیزات مرتبط شامل دستگاه جوشکاری درز بشکه، خط پرس نابجایی باز کردن و صاف کردن CNC، دستگاه لبه فرز تغذیه، دستگاه کاهش دهنده بشکه فولادی، دستگاه تمیزکننده خودکار داخل بشکه برای بشکه فولادی، دستگاه تمیزکننده خودکار برای ورق بدنه بشکه فولادی، دستگاه تمیز کننده بیرونی خودرو برای بشکه فلزی، دستگاه چاپ حرارتی بشکه فولادی با تمیزی بالا، دستگاه چاپ روی صفحه، دستگاه حلقه پیچ بشکه فولادی سر باز، دستگاه ساخت شمع بشکه فولادی.

محصولات بشکه فولادی و قالب برای تجهیزات بشکه سازی

شرکت پتروصدرا  قادر به تهیه انواع بشکه های فولادی، قطعات بشکه های فولادی و قالب ها است:
بشکه های فولادی: بشکه فولادی بسته، بشکه فولادی باز، بشکه آسفالت، بشکه مخروطی و غیره.
قطعات بشکه فولادی: ورق های بدنه بشکه، درب های بالا و پایین بشکه، شاخه های بشکه، حلقه های بشکه باز و غیره.
دستگاه های شکل دهی بشکه های فولادی: قالب پوشش بالایی، قالب پوشش پایین، قالب بشکه بانگ پلاگین خط تولید پلاگین بشکه بشکه بسته، دستگاه پیچش لبه، غلتک های شکل دهی برای بشکه فولادی، غلتک موج دار و غیره.

پشتیبانی فنی برای مشتریان
1. راه حل های امکان پذیر برای شرکت تولید بشکه جدید.
ما با سالها تجربه تولید، قادر به ارائه داده های دقیق و معتبر از جمله برآورد هزینه، تجزیه و تحلیل مالی، انتخاب محل کارخانه، طراحی بهینه فرآیند فنی تولید بشکه فولادی و غیره هستیم.

2. پشتیبانی فنی از تولید کننده موجود بشکه فولادی
حجم زیادی از نیروی کار و منابع مادی در بهبود کیفیت، کاهش هزینه تولید، ایجاد محصول جدید و ارتقاء فناوری برای مشتریان به کار گرفته شده است. ما خوشحالیم که دستاوردهایی را که در این زمینه به دست آورده ایم به اشتراک می گذاریم.

3. تجهیزات تولید بشکه با کیفیت با قیمت رقابتی
ما در سال‌های اخیر ماشین‌سازی بشکه فولادی را با توجه به خروجی‌ها و مقیاس‌های سرمایه‌گذاری مختلف توسعه داده‌ایم، که عامل مرجع مهمی است که بهینه‌سازی شده و در برنامه‌های پردازش متنوع ترکیب می‌شود.

برای راه اندازی کارحانه و ارائه طرح توجیهی تولید بشکه فلزی چه کارهایی لازم است که انجام دهید ؟

1.بررسی بازار و تقاضای محصول :نیازهای بازار ؛مشتریان ؛توانایی رقابت را بررسی میکنید

2.بررسی هزینه ها :برای راه اندازی کارخانه باید هزینه های مربوط به تجهیزات ؛نیروی انسانی؛مواد اولیه ؛حمل و نقل و سایر هزینه ها کاملا بررسی شود.

3.تعیین محل کارخانه :باید محلی در نظر گرفته شود که قابلیت دسترسی آسان برای حمل و نقل مواد واولیه و تجهیزات و نیروهای کارخانه داشته باشد .

4.تهیه طرح توجیهی کاین طرح باید شامل اطلاعاتی مانند ماهیت طرح ها ؛بازار هدف؛تجهیزات و تکنولوژی مورد نیاز؛هزینه های سرمایه ای ؛درآمدها و سودها و…. باشد.

در این زمینه خدمات زیر بر اساس نوع پروژه و نیاز کارفرمایان محترم قابل ارائه می باشد

انتخاب و انتقال به روزترین و جدید ترین تکنولوژی در جهت طراحی و انتخاب ماشین آلات ،تجهیزات و خطوط تولید
طراحی اولیه خطوط تولید بر اساس ظرفیتهای مورد نظر متناسب با امکانات و ابعاد کارخانه
مشاوره در زمینه طراحی ابعاد و تعداد سالن های تولید ، انبارها و سایر واحدهای وابسته به تولید
طراحی و مشاوره در انتخاب ابعاد سالن های تولیدی جهت جانمایی بهینه خط تولید و تجهیزات مربوطه
طراحی LAYOUT خط و تجهیزات
ساخت به روزترین دستگاهها و تجهیزات مورد نیاز بر اساس آخرین استانداردهای مورد نیاز توسط متخصصین شرکت پتروصدرا 
برآورد نیروی انسانی مورد نیاز قسمتهای مختلف
آموزشهای لازم جهت چگونگی تولید اولیه و روشهای استفاده بهینه از دستگاهها و تجهیزات

شرکت پتروصدرا خدمات زیر را به مشتریان ارائه  میدهد:

1.طراحی خط تولید بشکه فلزی با توجه به مکان مورد نظر پیشنهادی توسط شما

2.فراهم نمودن مواد و لوازم  ضروری  و مورد نیاز اولیه با قیمتهای مناسب و برندهاتی معتبر برای راه اندازی خط تولید

3.ارائه و پیشنهاد منابع نیروی انسانی برای خط تولید

4.ارائه پشتیبانی فنی و مدام العمر برای تولید به منظور استفاده بهینه

با توجه به اصل اشتراک ریسک و اشتراک منافع، شرکت ما مایل به همکاری با کارخانه ها یا افرادی است که قصد دارند در صنعت بشکه سازی فعالیت کنند. فلسفه همکاری ما این است: کیفیت، صداقت، و برد-برد.

شرکت پترو صدرا، با سابقه چندین ساله در زمینه طراحی، و راه اندازی خطوط تولید بشکه فلزی  یکی از معتبرترین و پیشروترین شرکت‌ها در این صنعت به شمار می‌رود.

این شرکت با استفاده از تجهیزات مدرن و تکنولوژی‌های پیشرفته، طیف وسیعی از دستگاه‌های خط تولید بشکه فلزی  را برای کاربردهای مختلف در صنایع گوناگون  ارائه می‌دهد.

پترو صدرا، با ارائه انواع دستگاه های مورد نیاز خط تولید بشکه فلزی  با کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش عالی، به عنوان انتخابی مطمئن برای صنایع مختلف شناخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *